boboline.pl

Parenting i Rodzicielstwo

dziecko
Dziecko

Manekin dziecko – jak sprawdzi się przy aranżacji butiku?

Moda jest dla każdego. Obecnie projektanci szyją ubrania w różnych rozmiarach. Absolutnie wszyscy, niezależnie od budowy ciała czy wieku, mogą wyrażać siebie za pomocą tego, co noszą. Niestety sklepów odzieżowych jest tak wiele, że przedsiębiorcom niełatwo wyróżnić się na tle innych. Najlepszą metodą jest promocja butiku przy użyciu asortymentu. Nie wszystko wygląda dobrze na wieszaku. Czas zainwestować w manekiny, które doskonale wyeksponują każdy element garderoby. W tym artykule skupimy się szczególnie na modelach dziecięcych.

​Manekin dziecko – wykorzystaj go do promocji odzieży

Manekiny to niezawodne narzędzia do promocji asortymentu. Nie trzeba im płacić – one po prostu stoją i pięknie wyglądają, prezentując najciekawsze ubrania z kolekcji. Właściciele butików mają do wyboru wiele różnych modeli – manekiny męskie, damskie, uniwersalne, torsy, ekspozytory. Miejsce znalazło się nawet na warianty plus size. Nie mogło więc zabraknąć manekinów dziecięcych. Manekin dziecko doskonale nadaje się do promocji ubrań dla najmłodszych. Choć wydaje się, że jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi dzieci, tak naprawdę ma zwrócić uwagę rodziców, którzy z chęcią kupią urocze wdzianko dla swojej pociechy. Na rynku dostępne są abstrakcyjne i realistyczne manekiny dziecięce. Te pierwsze znacznie częściej znajdują zastosowanie w butikach.

​Manekin dziecko – zaplanuj efektowną ekspozycję

Manekin dziecko jest o tyle ciekawym modelem, że najlepiej sprawdza się wśród innych manekinów. Świetnie uzupełni aranżację składającą się ze standardowych wariantów, tworząc ,,rodzinę”. Może też zostać postawiony obok innych manekinów dziecięcych. Dzięki temu, że modele są dostępne w różnych odsłonach i pozycjach, łatwiej zaplanować ciekawą aranżację. Spójrz tylko, jak prezentują się niektóre warianty na stronie https://sklep.moremannequins.pl/manekiny-dzieciece.5. Manekin dziecko to bez wątpienia rozwiązanie do różnych butików, chociażby ze względu na niewielki rozmiar. Jedynym warunkiem zastosowania go jest posiadanie w ofercie ubrań dziecięcych.